piątek, 20 września 2013

Early Imperial Roman II/56 ( Middle Imperial Roman ) 3Bd

Chcę używać Early również jako Middle Imperial Roman, dlatego też zrobiłem podstawkę 3Bd z zimowych legionistów. Trochę pomęczyłem się nad białym kolorem na tarczach, już nawet nie pamiętam ile warstw tam jest. Bawiłem się również rozjaśniając trochę różne krawędzie. Niestety przy lakierowaniu jednego płaszcza miałem malutki wypadek. dotknąłem figurki zanim wszystko wyschło i teraz kawałek płaszcza błyszczy ale postaram się zalakierować tą część jeszcze raz. Kiedyś to pomogło.

Legionistom dałem okrągłe tarcze , które bardziej pasują do epoki. Według informacji znalezionych na fanaticusie, 3Bd to jednostki Legio Lanciarii. Ponoć chyba nie zachowały się źródła, mówiące o tym jak mogły wyglądać, w początkach swojego funkcjonowania. Jeśli jakieś są to nie zmienia to faktu, że i tak zrobiłbym tą podstawkę z legionistów zimowych, gdyż wyróżniają się z całej reszty.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz