poniedziałek, 7 października 2013

Early Polish III/62b 3Bw

Pola Chwały minęły, więc czas wziąć się za nowy projekt. Niedawno okazyjnie udało mi się nabyć figurki Mirlitona. Od dłuższego czasu chciałem pomalować figurki tej firmy.

Zdecydowałem, że złożę z nich Wczesną Polskę w wersji b. Malowanie zacząłem od łuczników.
Do tej pory malowałem jedynie figurki Corvus Belli i przesiadka na innego producenta jest ciężka. Figurki nie są tak precyzyjnie wyrzeźbione jak Corvusy. Maluje się je inaczej, ale może z czasem się przyzwyczaję :).

Dla tej armii zastosuję inną "trawkę" niż u Rzymian. Jest ona trochę grubsza od poprzedniej. Zrezygnowałem z robienia kwiatków, będzie jedynie posypka i krzaczki.

Dodatkowo wzór figurki w czerwonym  ma chyba wadę. Z przodu ludek ma pas na klacie natomiast na plecach znika , musiałem go domalować :).









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz