niedziela, 3 listopada 2013

Early Polish III/62b oddział 2Ps

Oddziały harcowników i ostrzy skończone. Poniżej zdjęcia harcowników. Nie miałem procarzy, więc wykorzystałem figurki kuszników. Poczynając od tych figurek zacząłem rozjaśniać ludków w inny sposób. Do tej pory wyglądało to tak, że po washowaniu nakładałem trochę podstawowego koloru. Teraz dodatkowo nakładam rozjaśnioną farbę. Czasami do 3 warstw rozjaśnienia.  Na tej podstawce jeszcze słabo to widać ale na kolejnych będzie lepiej. Zdjęcia ostrzy wrzucę niebawem. Przy tych dwóch podstawkach trochę poniosło mnie jak drybraszowałem i wyszły trochę bardziej skaliste niż reszta, ale myślę, że nie będzie się to rzucało w oczy.

 Obecnie od tygodnia pracuję nad podstawkami konkursowymi, zdjęcia również niebawem ;).









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz