piątek, 8 listopada 2013

Early Polish III/62b podstawka 4Bd

Jakiś czas temu skończyłem podstawkę 4 Bd, ale dopiero dzisiaj znalazłem chwilkę, aby porobić zdjęcia. malowałem ją jednocześnie z podstawką harcowników i dlatego ta też jest mocno skalista, niestety :). Ponadto był to ciąg dalszy z zabawą w rozjaśnianie. Cieszę się z płaszczy, ale miałem z nimi jeden problem. Po lakierowaniu okazało się, że figurki jak zawsze zrobiły się matowe, poza właśnie tymi płaszczami. Lakierowałem je jeszcze dwa razy i połysk nie znikał. W końcu poszedłem na całość i wylałem na płaszcz bardzo dużo lakieru. Dopiero to podziało. Tylko, że odważyłem się to zrobić jedynie z czerwonym płaszczem.

Siekiery są porobione z innej broni drzewcowej. Kilka postów wcześniej wspominałem o tym. Tarcze to całkowicie moja fantazja, oprócz pana z mieczem. Na tarczy ma herb kujawa. Można powiedzieć, że to jakiś łokietkowy znajomek. Tą wersję znalazłem gdzieś w internecie. Nawet liczba piór się zgadza :).
Wiem, że są też inne wariacje kolorystyczne.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz