środa, 8 października 2014

Lion Rampant pierwsza bitwa :)

Dzisiaj szybki wpis.  Razem z Krętusem rozegraliśmy pierwszą bitwę w Lion Rampant. Krętus grał Francuzami, a ja Anglikami. Główna walka rozegrała się na moim lewym skrzydle, gdyż tam wpierw, w wyniku strat uciekł mój generał, a potem poległ generał Krętusa. Na moim prawym skrzydle moje łuki były masakrowane przez pieszych rycerzy :).

Ogólnie system bardzo mi się spodobał. Zasady są proste. Po paru minutach większość z nich już znałem. Poniżej raport obrazkowy :).


Quick post Today. Together with Kretus we have played the first battle in the Lion Rampant system. Kretus played the French, and I was British. The main battle took place on my left flank, because there first, as a result of losses escaped my General, after that Kretus General was killed. On my right flank my arches were massacred by the foot knights :).

Overall, I like this system. The rules are simple. After a few minutes, I knew most of them. 
Below pictorial report :).













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz