sobota, 18 kwietnia 2015

Librarian Turmiel

W końcu po tygodniu malowani księgowy Turmiel gotowy. Na początek parę zdjęć a na końcu szczątkowy toturial z farbkami jakie użyłem do niektórych elementów.

Spróbowałem zrobić zdjęcia z nowym tłem. 







 A tutaj mały toturial. Cyferki oznaczają w jakiej kolejności malowałem dany element.


Szczególnie zadowolony jestem z płaszcza. Próbowałem zastosować nową technikę (nową dla mnie ;)). Zwaną Pointillism. Dowiedziałem się o niej z tego filmiku :



... a potem przerobiłem to po mojemu.



Oczywiście w moim wykonaniu nie wygląda to tak dobrze, ale już coś tam widać. Swoją drogą mam nadzieję, że kiedyś będę malował tak jak Pan na filmiku. Trzeba mieć jakieś marzenia  :). Efekt wydaje mi się lepszy niż gdybym normalnie próbował cieniować płaszcz. Sprawia wrażenie bardziej materiałowego, jeżeli rozumiecie o co mi chodzi :).





6 komentarzy:

  1. Płaszcz rewelka. Dzięki za info o farbach i technice. :) Stippling Giraldeza jest podobny ale tutaj jest więcej drobnych kropek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Ostatnio trafiłem na prace Giraldeza. Jeżeli wiesz gdzie są jego WIPy to poproszę o linki ;).

      Usuń
  2. Malowanie pierwsza klasa ! Następnym razem spróbuję coś wykropkować u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Sam jestem pod wrażeniem jak uwolnienie się od prostych linii na rzecz "kropkowania" daje fajne efekty:).

      Usuń